Lördag

Idag drog jag först en sväng till gymmet, körde bara kondition idag, då min hand inte funkar riktigt som den ska sen jag brände mig. Körde kondition i 50 min sen lite mage.
Efter det drog jag bara hem,duschade och åkte hem till Åsa, gick ut en sväng med hundarna. Så blev en promenad på 40 minuter iallafall.Var jätteskönt i början med sol, sen blev det molnigt och blåste, så då bar det hemåt..
Väntar bara på att Patrik ska komma hem från jobbet så vi kan äta.
Lovade ju även att berätta vad som hände igår, jo det är nämligen så att Patrik och jag har blivit husägare!!
Har varit på gång ett tag, men nu blev det :) Så flytten blir senast 1 juni, eventuellt lite tidigare. Men vi får se.
Så nu vet ni :)

Kommentarer
Postat av: Lina

Vad duktig du är som tränar så mycket!!

Har ni köpt hus? Var?

..och grattis!!! =)

2011-03-08 @ 21:54:08
URL: http://www.gammalfjortis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0