Lång dag

Idag har jag haft Lisa på jobbet, vi klippte av mycket! Och färgade det rött igen, det blev sååå snyggt.
Blev sugen på att klippa av mig håret jag med. Men trivs ju så bra i långt med, det eviga dilemmat ;)
Sen åkte vi hem till farmor och farfar där jag gjorde slingor på farmor och efter det blev det gymmet en sväng.
Blev ett kort pass idag, 40 min med bara rygg. Är rätt trött i ryggen nu.
Efter det blev det en halvtimmes promenad med Salli på samhället och sedan bar det hem för mat.
Kvällen avslutades med hundkurs, och det gick faktiskt jättebra! Över förväntan :)
Nu är vi trötta här hemma, Salli ligger och sover jag slappar i soffan och hjärtat spelar data.
Snart greys anatomy!

Måste bara lägga upp bild på den nya Lisa, sry för att bilderna inte är dom bästa, togs med mobilen så man ser inte direkt färgen heller.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0