Mellanmål




Är ledig idag. Tänkte bara tipsa om ett mellanmål som jag prövade häromdan. Ofta för mig tar det väldigt lång tid mellan varje mål, och då kan det vara svårt att hitta ett bra mellanmål som verkligen mättar. Då såg jag denna, Keso mellanmål som innehåller keso, och ovanpå är ett lock med torkad frukt och nötter. Jag testade den med cashewnötter, apelsin,papaya och ananas. Men finns även hasselnötter,tranbär och blåbär.
Är inte så mycket för keso annars men tillsammans med tillbehören så var det helt okej och man blev faktiskt mätt!
Blir till att testa den andra smaken nästa gång :)


Kommentarer
Postat av: Caroline

Såg det hade kommit i affärerna, perfekt när man är på språng! :O) Fast jag älskar ju keso i ALLA former hi,hi!

2011-03-25 @ 21:16:43
URL: http://fitnessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0