Äntligen hemma

Äntligen hemma mässan i Kista åkte vi på igår! Var sjuuukt mycket folk och inte så jättestort, så var väl kanske inge vidare. Det var mest trångt faktiskt. Men mysigt ändå att komma iväg lite. Sen fick man gratis kuddar från Kungsängen. Prova min i natt, men lite för hård för min smak tror jag, har ont i nacken nu.
Efter vi varit på mässan så gick vi en sväng till Kista gallerian. Blev lite smått och gott, köpte 2 baslinnen och 1 t-shirt. Sen köpte Patrik nya träningstights 3/4 och en t-shirt till det åt mig i försenad alla hjärtans dag present, tack älskling!
Planerna idag är att ta sig en sväng till gymmet, väntar bara på att Patrik ska vakna först. Han går ju på natt ikväll.
Vaknade tidigt idag, och kunde inte somna om. Är så mycket att tänka på nu så ligger bara och grubblar. Så var lika bra att gå upp. Jag hoppas att resten av dagen blir bättre och att jag slipper denna ångest.
Uppdaterar kanske lite senare.. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0